Οι εκπαιδευτικοί εκπαιδεύονται
Οι εκπαιδευτικοί εκπαιδεύονται
Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες που αυξάνονται σε αριθμό λόγω και της οικονομικής κρίσης, με διάσπαση προσοχής ή με άλλα προβλήματα εντάσσονται πλέον στις σχολικές τάξεις μέσω της "διαφοροποιημένης διδασκαλίας" Για να γίνει όμως αυτή η ένταξη ομαλή θα πρέπει οι σχολικές τάξεις να μην έχουν μεγάλο αριθμό μαθητών . Σ αυτά τα ειδικά προβλήματα και τις προσεγγίσεις αναφέρθηκαν πολλοί εισηγητές κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας του 2ου Συνεδρίου για την Εκπαίδευση που διοργανώνεται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς (ΕΕΦ) για τους εκπαιδευτικούς
"Να μας αξιολογούν και οι μαθητές"
"Μεγάλη κατηγορία εισηγήσεων αφορά και η αξιολόγηση , η οποία ουσιαστικά αφορά στη δημιουργία του προφίλ του εκπαιδευτικού και πρέπει να τονιστεί ότι είναι μια διαδικασία που συνεχίζεται χωρίς να τελειώνει ποτέ. Εμείς ως Ένωση Ελλήνων προσπαθούμε να δημιουργήσουμε το πλαίσιο και την εικόνα του σύγχρονου Σχολείου και του Εκπαιδευτικού που πρέπει να είναι πρώτα ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ. Αν καταγραφούν τα προβλήματα που υπάρχουν στις σχολικές τάξεις θα μπορέσουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί να παρέμβουμε. Εμείς θέλουμε το σχολείο που θέλει και η Κοινωνία. Σ αυτό τον πρώτο ρόλο έχει ο μαθητής. Γι αυτό και πολλοί εκπαιδευτικοί ζητούν να τους αξιολογούν και οι μαθητές τους " τονίζει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Παναγιώτης Φιλντίσης.
Ένα Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για όλο το νομο Θεσσαλονίκης
Μεταξύ των θεμάτων που τέθηκαν στη διάρκεια της πρώτης ημέρας του Συνεδρίου στη Θεσσαλονίκη είναι κι αυτό των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που δημιουργήθηκαν το 1993 και σχεδόν μία δεκαετία αργότερα συρρικνώθηκαν λόγω και της οικονομικής κρίσης. Στη Θεσσαλονίκη για παράδειγμα όπως είπε ο εκπαιδευτικός Ηλίας Βρυώνης λειτουργεί μόνο ένα Κέντρο Περιβαλλοντικιής Εκπαίδευσης για να καλύψει τις ανάγκες των μαθητών όλου του νομού.
Εντύπωση προκάλεσαν και στοιχεία για τη διείσδυση των γυναικών στην εκπαίδευση. Παρόλο που η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά είναι γυναίκες , σύμφωνα με τα στοιχεία του 2003 για την Κ Μακεδονία το 83.20% των Διευθυντών σχολείων, είναι άνδρες.
Ναι στην Τράπεζα αλλά με προϋποθέσεις
"Η Τράπεζα Θεμάτων οδηγεί σταδιακά τη διδασκαλία σε υψηλότερο επίπεδο. Υπάρχουν μάλιστα και κάποια καινοτόμα στοιχεία σε αυτήν. Όμως για να γίνει σωστή προετοιμασία θα έπρεπε να έχει δοθεί και ο ανάλογος χρόνος στην εκπαιδευτική κοινότητα. Δε γίνεται να μπαίνουν τα θέματα 10 μέρες πιο πριν. Χρειάζεται προετοιμασία μηνών" εξηγεί ο κ Φιλντίσης.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου