Ανάγκη για περισσότερες τάξεις υποδοχής προσφύγων και διαπολιτισμικά σχολεία
Ανάγκη για περισσότερα διαπολιτισμικά σχολεία Στις Δομές Υποδοχής Εκπαίδευσης Προσφύγων που δημιουργήθηκαν το 2016, εφαρμόζεται εβδομαδιαίο εκπαιδευτικό πρόγραμμα 4 ωρών κάθε μέρα που καλύπτει την διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας, των μαθηματικών , των αγγλικών και των τεχνολογιών πληροφορικής, ενώ περιλαμβάνει αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες. Στην Κεντρική Μακεδονία που σύμφωνα με τον Διευθυντή Περιφερειακής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας έχει υποδεχθεί 4000 προσφυγόπουλα, λειτουργούν 34 τέτοιες ΔΥΕΠ. Λίγες, εάν σκεφτεί κάποιος τις βασικές ανάγκες που υπάρχουν και θα διογκώνονται ακόμη περισσότερο. Ακόμη λιγότερες εάν διαπιστώσει κανείς ότι στις προσφυγικές δομές δεν υπάρχουν τμήματα προετοιμασίας και ένταξης των παιδιών που θα φοιτήσουν στα ελληνικά σχολεία. Στην περίοδο της πανδημίας, μέσα στο γενικότερο κλίμα ανησυχίας που υπάρχει ακόμη και στις σχολικές μονάδες , ο εκπαιδευτικός καλείται να αναλάβει πολλαπλούς ρόλους. Εκτός από τα τμήματα ΔΥΕΠ ,...