"ΑΓΩΝΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Η ΑΓΩΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Για τους εκπαιδευτικούς που πέρσι αρνούνταν την αξιολόγηση σε ποσοστό 40-50% σήμερα το θέμα αυτό είναι μια πραγματικότητα που πρέπει ν αντιμετωπίσουν.
Αυτό ακριβώς το θέμα, της αξιολόγησης και πιο συγκεκριμένα του Προεδρικού Διατάγματος που την περιγράφει είναι το βασικό αντικείμενο της Αγγέλας Τσαγκάλου Προέδρου του ΠΕΠ Πελοποννήσου.
Στο μοριοδοτούμενο (με 7 μόρια σε πρώτη φάση) και πιστοποιημένο από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και τη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης , σεμινάριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών παρουσιάζεται βήμα προς βήμα το πλάνο της αξιολόγησης με όλα τα κριτήρια αλλά και τα 36 υποκριτήρια βάσει των οποίων θα γίνει η τελική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.
Όπως εξηγούν οι ειδικοί εισηγητές, "στο προσωπικό portoforio του καθένα πρέπει να περιλαμβάνεται όχι μόνο το στοχευμένο μάθημα και την επικοινωνία δασκάλου-μαθητή που χτίζεται μέσα από τη διδασκαλία αλλά και ένα πλήθος δραστηριοτήτων, πρωτοβουλιών μέσα αλλά και έξω από το σχολείο, ικανότητα στη λήψη αποφάσεων και στη διαχείριση κρίσεων, συμμετοχή σε επιστημονικά και εκπαιδευτικά συνέδρια και σεμινάρια που δείχνουν τη διάθεση για συνεχή επιμόρφωση, αλλά και την ακριβή και έγκαιρη πληροφόρηση που φθάνει πλέον στα σχολεία.
Το πρόγραμμα του σεμιναρίου θα εξελιχθεί σε τρία Σαββατοκύριακα με στόχο ο κάθε εκπαιδευόμενος -εκπαιδευτικός να φτιάξει και να παρουσιάσει το δικό του σχέδιο μαθήματος , κάτι που συμπεριλαμβάνεται στο προεδρικό διάταγμα για την αξιολόγηση.
Για πληροφορίες συμμετοχές και περισσότερες λεπτομέρειες www.eef.gr
Για τους εκπαιδευτικούς που πέρσι αρνούνταν την αξιολόγηση σε ποσοστό 40-50% σήμερα το θέμα αυτό είναι μια πραγματικότητα που πρέπει ν αντιμετωπίσουν.
Αυτό ακριβώς το θέμα, της αξιολόγησης και πιο συγκεκριμένα του Προεδρικού Διατάγματος που την περιγράφει είναι το βασικό αντικείμενο της Αγγέλας Τσαγκάλου Προέδρου του ΠΕΠ Πελοποννήσου.
Στο μοριοδοτούμενο (με 7 μόρια σε πρώτη φάση) και πιστοποιημένο από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και τη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης , σεμινάριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών παρουσιάζεται βήμα προς βήμα το πλάνο της αξιολόγησης με όλα τα κριτήρια αλλά και τα 36 υποκριτήρια βάσει των οποίων θα γίνει η τελική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.
Όπως εξηγούν οι ειδικοί εισηγητές, "στο προσωπικό portoforio του καθένα πρέπει να περιλαμβάνεται όχι μόνο το στοχευμένο μάθημα και την επικοινωνία δασκάλου-μαθητή που χτίζεται μέσα από τη διδασκαλία αλλά και ένα πλήθος δραστηριοτήτων, πρωτοβουλιών μέσα αλλά και έξω από το σχολείο, ικανότητα στη λήψη αποφάσεων και στη διαχείριση κρίσεων, συμμετοχή σε επιστημονικά και εκπαιδευτικά συνέδρια και σεμινάρια που δείχνουν τη διάθεση για συνεχή επιμόρφωση, αλλά και την ακριβή και έγκαιρη πληροφόρηση που φθάνει πλέον στα σχολεία.
Το πρόγραμμα του σεμιναρίου θα εξελιχθεί σε τρία Σαββατοκύριακα με στόχο ο κάθε εκπαιδευόμενος -εκπαιδευτικός να φτιάξει και να παρουσιάσει το δικό του σχέδιο μαθήματος , κάτι που συμπεριλαμβάνεται στο προεδρικό διάταγμα για την αξιολόγηση.
Για πληροφορίες συμμετοχές και περισσότερες λεπτομέρειες www.eef.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου