Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕΦ


Πρωτοποριακά προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης από την ΕΕΦ


Οι εκπαιδευτικοί και όχι μόνο εκπαιδεύονται σε διαφορετικούς κύκλους σεμιναρίων που αφορούν στη διαπολιτισμική εκπαίδευση, την ειδική αγωγή, τη διοίκηση και διαχείριση σχολικών μονάδων, την αξιολόγηση στελεχών της Εκπαίδευσης, την Εκπαίδευση εκπαιδευτών τη Διαχείριση Σχολικών Μονάδων και την Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης.

·         Αξιολόγηση στελεχών της Εκπαίδευσης
Σκοπός του προγράμματος εξειδίκευσης είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η παροχή εξειδικευμένων επιστημονικών γνώσεων σχετικά με την αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης, αλλά η εξοικείωση με το σχετικό θεσμικό πλαίσιο.
Το πρόγραμμα εκπονείται σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου του Αιγαίου (ακαδημαϊκό έτος 2018-2019).
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα απευθύνεται σε:
·         Εκπαιδευτικούς που εργάζονται στους τομείς της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης
·         Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης
·         Στελέχη της Διοίκησης
·         Αποφοίτους όλων των εκπαιδευτικών αντικειμένων οι οποίοι θα απασχοληθούν στο χώρο της εκπαίδευ­σης ενηλίκων
·         Πτυχιούχους ΑΕΙ οι οποίοι ενδιαφέρονται να εργαστούν στους τομείς της Εκπαίδευσης και της διά Βίου Μάθησης
·         Πτυχιούχους ΑΕΙ οι οποίοι έχουν επιστημονικό ενδιαφέρον για τα αναφερόμενα γνωστικά πεδία.
Θεματικές ενότητες
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ


·         Εισαγωγή στην εκπαιδευτική αξιολόγηση
·         Σπουδαιότητα και αναγκαιότητα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού
·         Στόχοι αξιολόγησης του εκπαιδευτικού
·         Ζητήματα εγκυρότητας κι αξιοπιστίας
·         Μορφές αξιολόγησης

ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
·         Εισαγωγή στην έννοια της σχολικής αποτελεσματικότητας
·         Η αξιολόγηση της σχολικής αποτελεσματικότητας
·         Συντελεστές της σχολικής αποτελεσματικότητας
·         Παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική αποτελεσματικότητα
·         Παρεμβάσεις για την ενίσχυση της σχολικής αποτελεσματικότητας
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
·         Κατηγορίες μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
·         Διάγνωση κι ανίχνευση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών
·         Η συμπερίληψη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην εκπαιδευτική διαδικασία
·         Μοντέλα σχολικής ενσωμάτωσης
·         Παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική ένταξη των μαθητών με δυσκολίες
·         Αξιολόγηση της αποτελεσματικής ένταξης των μαθητών με δυσκολίες

·          
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
·          Ο θεσμός της αξιολόγησης στην εκπαίδευση διεθνώς
·         Φορείς αξιολόγησης στην εκπαίδευση
·         Ιστορική αναδρομή στη νομοθεσία για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση
·         Επιλογή στελεχών εκπαίδευσης στην Ελλάδα
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΒΑΣΕΙ ΣΤΟΧΩΝ  
·         Αρχές οργάνωσης και διοίκησης οργανισμών
·         Διοίκηση με βάση στόχους
·         Πλεονεκτήματα της διοίκησης με βάση στόχους
·         Εμπειρικά δεδομένα για την αποτελεσματικότητα της διοίκησης βάσει στόχων
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
·         Ο πολιτικός και ιδεολογικός χαρακτήρας της αξιολόγησης
·         Μορφές και τύποι αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης στην Ελλάδα
·         Η αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης στην Ελλάδα σήμερα
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
·         Ποσοτικές μέθοδοι αξιολόγησης
·         Ποιοτικές μέθοδοι αξιολόγησης
·         Κριτήρια αξιολόγησης ανθρωπίνου δυναμικού στην εκπαίδευση
·         Κριτήρια αξιολόγησης σχολικού διευθυντή
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
·         Εισαγωγή στις διαδικασίες αξιολόγησης
·         Εσωτερική αξιολόγηση
·         Εξωτερική αξιολόγηση
·         Φάκελος υλικού (portfolio) στελεχών
·         Αυτοαξιολόγηση των στελεχών
·         Δυνατότητες απόκτησης επαγγελματικών προσόντων.
Εκπαίδευση STEM
Σκοπός του παρόντος προγράμματος εξειδίκευσης είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η παροχή εξειδικευμένων επιστημονικών γνώσεων σχετικά με το σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων STEM από εκπαιδευτικούς.
Σε ένα πρόγραμμα STEM (Science Technology EngineeringMathematics) οι μαθητές καλούνται ομαδοσυνεργατικά να λύσουν ένα πρόβλημα με τη συνδυασμένη χρήση των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Μηχανικής/Τεχνολογίας.
Οι τελευταίες εξελίξεις στην εκπαίδευση των Θετικών Επιστημών τονίζουν την ανάγκη οι μελλοντικοί επιστήμονες να μπορούν να είναι σε θέση να λύνουν προβλήματα συνδυάζοντας γνώσεις και ικανότητες από τα Μαθηματικά, τις Φυσικές Επιστήμες (Φυσική, Χημεία κλπ) αλλά και την Τεχνολογία και την επιστήμη της Μηχανικής.
Έτσι, αυξάνεται η ανάγκη για εκπαιδευτικούς που μπορούν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα STEM .
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε
·         Εκπαιδευτικούς που εργάζονται στους τομείς της Εκπαίδευσης
·         Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης
·         Πτυχιούχους ΑΕΙ οι οποίοι ενδιαφέρονται να εργαστούν στους τομείς της Εκπαίδευσης
·         Πτυχιούχους ΑΕΙ οι οποίοι έχουν επιστημονικό ενδιαφέρον για τα αναφερόμενα γνωστικά πεδία.

Add caption

Οι ενότητες:
Εισαγωγή στο STEM
·         Scratch για Arduino
·         Wiring για Arduino
·         Υλοποίηση πρώτης εκπαιδευτικής πρότασης STEM
·         Υλοποίηση δεύτερης εκπαιδευτικής πρότασης STEM
·         Ανάθεση εκπαιδευτικών προτάσεων STEM
·         Πρώτο στάδιο υλοποίησης
·         Δεύτερο στάδιο υλοποίησης
Ετήσιο Επιμορφωτικό Σεμινάριο
«Αξιολόγηση Στελεχών της Εκπαίδευσης»
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Παιδαγωγικό τμήμα) υλοποιεί και για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 επιμορφωτικό σεμινάριο
με θέμα «Αξιολόγηση στελεχών της εκπαίδευσης».
Σκοπός του προγράμματος εξειδίκευσης είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η παροχή εξειδικευμένων επιστημονικών γνώσεων σχετικά με την αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης, αλλά η εξοικείωση με το σχετικό θεσμικό πλαίσιο.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα απευθύνεται σε:
·         Εκπαιδευτικούς που εργάζονται στους τομείς της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης
·         Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης
·         Στελέχη της Διοίκησης
·         Αποφοίτους όλων των εκπαιδευτικών αντικειμένων οι οποίοι θα απασχοληθούν στο χώρο της εκπαίδευ­σης ενηλίκων
·         Πτυχιούχους ΑΕΙ οι οποίοι ενδιαφέρονται να εργαστούν στους τομείς της Εκπαίδευσης και της διά Βίου Μάθησης
·         Πτυχιούχους ΑΕΙ οι οποίοι έχουν επιστημονικό ενδιαφέρον για τα αναφερόμενα γνωστικά πεδία.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
·         Εισαγωγή στην εκπαιδευτική αξιολόγηση
·         Σπουδαιότητα και αναγκαιότητα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού
·         Στόχοι αξιολόγησης του εκπαιδευτικού
·         Ζητήματα εγκυρότητας κι αξιοπιστίας
·         Μορφές αξιολόγησης

ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
·         Εισαγωγή στην έννοια της σχολικής αποτελεσματικότητας
·         Η αξιολόγηση της σχολικής αποτελεσματικότητας
·         Συντελεστές της σχολικής αποτελεσματικότητας
·         Παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική αποτελεσματικότητα
·         Παρεμβάσεις για την ενίσχυση της σχολικής αποτελεσματικότητας
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
·         Κατηγορίες μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
·         Διάγνωση κι ανίχνευση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών
·         Η συμπερίληψη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην εκπαιδευτική διαδικασία
·         Μοντέλα σχολικής ενσωμάτωσης
·         Παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική ένταξη των μαθητών με δυσκολίες
·         Αξιολόγηση της αποτελεσματικής ένταξης των μαθητών με δυσκολίες
·          
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
·          Ο θεσμός της αξιολόγησης στην εκπαίδευση διεθνώς
·         Φορείς αξιολόγησης στην εκπαίδευση
·         Ιστορική αναδρομή στη νομοθεσία για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση
·         Επιλογή στελεχών εκπαίδευσης στην Ελλάδα
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΒΑΣΕΙ ΣΤΟΧΩΝ  
·         Αρχές οργάνωσης και διοίκησης οργανισμών
·         Διοίκηση με βάση στόχους
·         Πλεονεκτήματα της διοίκησης με βάση στόχους
·         Εμπειρικά δεδομένα για την αποτελεσματικότητα της διοίκησης βάσει στόχων
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (10 ώρες)
·         Το αμφιλεγόμενο εγχείρημα της αξιολόγησης
·         Ο πολιτικός και ιδεολογικός χαρακτήρας της αξιολόγησης
·         Μορφές και τύποι αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης στην Ελλάδα
·         Η αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης στην Ελλάδα σήμερα
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
·         Ποσοτικές μέθοδοι αξιολόγησης
·         Ποιοτικές μέθοδοι αξιολόγησης
·         Κριτήρια αξιολόγησης ανθρωπίνου δυναμικού στην εκπαίδευση
·         Κριτήρια αξιολόγησης σχολικού διευθυντή
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
·         Εισαγωγή στις διαδικασίες αξιολόγησης
·         Εσωτερική αξιολόγηση
·         Εξωτερική αξιολόγηση
·         Φάκελος υλικού (portfolio) στελεχών
·         Αυτοαξιολόγηση των στελεχών
·        

4 σχόλια:

  1. Είμαι βέβαιος ότι πολλοί από εμάς δεν γνωρίζουμε ακόμη την πρόσφατη εξέλιξη της κάρτας ATM του Programmed Blank .. Μια κάρτα ATM που μπορεί να αλλάξει την οικονομική σας κατάσταση μέσα σε λίγες μέρες. Με αυτήν την κενή κάρτα ATM, μπορείτε να αποσύρετε καθημερινά $ 4.000 - $ 6000 από οποιαδήποτε μηχανή ATM στον κόσμο. Δεν υπάρχει κίνδυνος να πιαστείτε από οποιαδήποτε μορφή ασφάλειας εάν ακολουθήσατε σωστά τις οδηγίες. Η κενή κάρτα ATM είναι επίσης εξελιγμένη λόγω του γεγονότος ότι η κάρτα έχει τη δική της ασφάλεια, καθιστώντας τη συναλλαγή σας πολύ ασφαλής και ανιχνεύσιμη. δεν είμαι ένας ηλίθιος ή ένας ανόητος άνθρωπος που θα βγαίνω στο κοινό και θα αρχίσω να λέω τι δεν έχει κάνει κάποιος. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την TECH WORLD COMPANY για μια κάρτα ή για να ζητήσετε από την εταιρεία μια άμεση ερώτηση σήμερα μέσω του: brainhackers @ aol. com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I being hearing about this blank ATM card for a while and i never really paid any interest to it because of my doubts. Until one day i discovered a hacking guy called RICK HACKER WORLD , he is really good at what he is doing. Back to the point, I inquired about The Blank ATM Card. If it works or even Exist. They told me Yes and that its a card programmed for random money withdraws without being noticed and can also be used for free online purchases. This was shocking and i still had my doubts. Then i gave it a try and asked for the card and agreed to their terms and conditions. Hoping and praying it was not fake. One week later i received my card and tried with the closest ATM machine close to me, It worked like magic. I was able to withdraw up to 5,000 Euro. This was unbelievable. So far i order a ATM Card of $ 100,000 Euro without any stress of being caught. I don't know why i am posting this here, i just felt this might help those of us in need of financial stability. blank ATM has really change my life. If you want to contact them, Here is the email address: rickatmcardoffer@gmail.com or Whatsapp: +254750078353.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Have you heard about programmed ATM card?
    We have special programmed ATM card for you. Our ATM card can be used to withdraw cash at any ATM or swipe, stores and online purchase. Contact us via Email if you need a card: martinshackers22@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Have you heard about programmed ATM card?
    We have special programmed ATM card for you. Our ATM card can be used to withdraw cash at any ATM or swipe, stores and online purchase. Contact us via Email if you need a card: martinshackers22@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι υπέροχες μέρες μια αυτοκτονία και η διέξοδος

Στην τελευταία ταινία του Βίμ Βέντρες «Υπέροχες Μέρες», ο Χιραγιάμα (Κότζι Γιακούσο) ζει τις μέρες του σε μια υπέροχη χαρμολύπη. Η μοναξιά ...